perjantai 9. toukokuuta 2008

Köh köh

Hihi, piristystä iltaan. Nauroin makeasti.

Tässä pientä iltatriviaa: Eysenckin persoonallisuuskysely

Mitään hauskaahan tässä varsinaisesti ei ole, mutta jotenkin nuo tulosprosenttini olivat niin omannäköisiäni.

11% - Ulospäinsuuntautuneisuus
Seurallinen, pitää juhlimisesta, keskustelee, kaipaa jännitystä, ottaa riskejä, toimii hetken mielijohteesta.

25% - Psykoottisuus
Piittaamattomuus muista ihmisistä, eristäytyminen, sopeutumattomuus, empatian puute, vihamielisyys, piittaamattomuus vaarasta, julmuus, epäinhimillisyys.

100% - Neuroottisuus
Ahdistunut, huolestunut, masentunut, mielialan vaihtelu, syyllisyyden tunteet ja alhainen itsetunto.

21% - Valheasteikko
Mittaa taipumusta antaa vastauksissaan itsestään todellista terveempi tai sosiaalisesti suotavampi kuva.

Neuroottinen, minäkö?

4 kommenttia:

Wendy kirjoitti...

Heh, kauhistuin sun tuloksia psykoottisuuden kohdalla ajatellen "onpa korkeet lukemat!" ennen kun tein saman itse :S Ups.

Tiitiäinen kirjoitti...

Kyllä minä olen vieläkin kauhistunut! Lähinnä noista "psykoottisuuden" kriteereistä minua ovat eristäytyminen, sopeutumattomuus ja vihamielisyys. Olen omasta mielestäni liiankin empaattinen! Ja pelkään kuollakseni kaikkea mikä vain haiskahtaakin vaaralta :D

Ja muuten moi, ei olla vissiin tavattukaan? Tai no tavattu ja tavattu, miksi tätä nyt voi kutsua..

Anonyymi kirjoitti...

Hmm, tämän testin mukaan ei ollakaan klooneja. =) Tässä mun tulos:

63% - Ulospäinsuuntautuneisuus

0% - Psykoottisuus

96% - Neuroottisuus

58% - Valheellisuus

Mut neuroottisia ja ahdistuneita ainakin ollaan!

Tiitiäinen kirjoitti...

Minä olen melko pahasti sosiaalisesti rajoittunut :/