maanantai 12. toukokuuta 2008

Huokaus

En ole aiemmin tutustunut suuremmin Stellan tuotantoon, mutta uuden levyn kappaleet ovat sanoituksista päätellen täydellisiä. Tässä pätkä biisistä "Rauhoitettu" - kantsii samalla tsekata muutkin täältä. Itse kuulun niihin ihmisiin, joille sanoitukset ovat koko musiikin idea. Voin kuunnella lähes mitä vain, jos siinä on kauniit ja sattuvat sanat.
"--Roskat talloo mun matolle
Kukat kuolee, kun ei kastele
Valoa ei täällä saa
päälle laittaa, että ei vaan
olento paljastuisi piilostaan
ihmisten maailmaan

Tässä nyt oon
Pääsiskö perhonen lentoon
Joskus neulalla itsekin sellaisen tauluun kiinnitin
niin rauhoitin
Tässä nyt oon
Pääsiskö perhonen lentoon
Lasipurkissa jähmetyn, tunnen kun voimat hupenee
Ne vähenee

Miten osaisin mä olla niin kuin nuo muut
vai onko jossain joku paikka, jonne kuulun
Missä toiset samanlaiset mua oottaa
planeetalleen jo palaamaan"

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Pitkästä aikaa kommentoin....on osastojakso vienyt yllättävän paljon voimia !? Tämän viikon jälkeen on vielä (enää?) viisi viikkoa jäljellä.
Minäkin pidän Stellasta, jonka musiikkiin tututstuin esikoityttären "avulla !
Jaksuja sulle :)

Tiitiäinen kirjoitti...

Kiitos, kiva kuulla susta :)