keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

I wish

Kirjoitin eilen pitkän pätkän jatkoa edelliseen aiheeseen, mutta Blogger viskasikin erroria kun yritin julkaista tekstiä, ja niinpä koko höskä katosi noin vain. Nice.

Marina haastoi minut unelmoimaan. Koska olen äkkipikainen herhiläinen, en varmastikaan saa aikaan mitään suuria ja mullistavia unelmia. Eivätkä ne silloin olisikaan minun unelmiani ;) Tämä tyttö toivoo:

- Että pystyisin menemään töihin ja ansaitsisin palkkani rehellisellä työllä, jotta minun ei tarvitsisi joka kuukausi kiikuttaa tuhatta lappusta kelaan ja sossuun ja jännittää pystynkö maksamaan seuraavan kuun vuokran.

- Toisaalta taas ettei minun tarvitsisi mennä "oikeisiin töihin", vaan voisin elättää itseni kirjoittamalla

- Että minusta voisi vielä leipoa yhteiskuntakelpoisen tytön, joka ei ole aina väsynyt, tuskainen ja ahdistunut, tai syö ja oksenna

- Että löytäisin joskus kumppanin, joka olisi minulle hyvä ja arvostaisi minua

- Että minulla olisi joskus riittävästi tilaa ottaa ainakin viisi kissaa

- Että saisin elää vanhana hyvän mummelin elämän ja hoidella niitä kissojani kotona sen sijaan, että makaisin velttona liejukasana arvauskeskuksen vuodeosastolla

Siinäpä kuusi ensimmäiseksi mieleen tullutta toivomusta. Aika tavallisia kuten arvelinkin, mutta ihan omannäköisiäni. Haastan kaikki, siis ihan kaikki. Eli ottakaa ken tahtoo :)

Ei kommentteja: