sunnuntai 18. marraskuuta 2007

Alustukseksi

Tämä tyttö päättikin siirtyä bloggeriin, ja ainakin näin alussa pidän tästä paljon. Kaksi aiempaa blogiani meni myttyyn: ensimmäisen jouduin lopettamaan kun liian tuttu ihminen löysi sen, toista kirjoitin salasanan takana, mutta kyllästyin siihen nopeasti. Ehkä tällä kertaa voin kirjoitella rauhassa, toivottavasti. Luulen silti, että joudun tunnistamisen pelossa pimittämään tietoja. Näin alussa en osaa vielä hahmottaa kuinka läheltä totuutta voin kirjoittaa, mitä uskallan paljastaa itsestäni tai tekemisistäni. Se samainen tuttu saattaa nimittäin vieläkin sitkeästi etsiä blogiani, pimeä tyyppi kun on. Eiköhän asiat tässä matkan varrella selkiydy.

Mjahas, sain juuri puhelun, lähden ystävän kanssa kahville.

Fakta 1. Minulla on siis yksi ystävä, muut katosivat vuosien varrella.

Fakta 2. Olen 20-vuotias. Pää on ollut pipi jo kahdeksan vuotta.

Fakta 3. Viime kesällä jouduin ensimmäisen kerran sairaalahoitoon itsetuhoisuuden takia. Olin 10 viikkoa suljetulla, ja rakastin jokaista hetkeä. Ikävöin osastoa. Snif.

Fakta 4. Osastojakson aikana vanha tuttu diagnoosi F33.1 tarkentui rankempaan, nyt Kela kirjoittaa lappuihinsa "vakava mielenterveyden häiriö". Höpö höpö, F31 - se on minun elämääni, ei mitään luokiteltavaa.

Fakta 5. Minulla on kaksi kissaa, ne ovat elämäni. On tuossa mieskin, mutta se ei ole niin tärkeä.

Fakta 6. Kirjoitan. Olen edelleen sairaslomalla, mutta "opiskelen" samalla kirjoittamista. Voin kertoa ettei sitä huomaa blogiteksteistäni.

Fakta 7. Minulla on ongelmia syömisen kanssa, mussutan taas joulutorttua. Hyi minua.

Siinäpä totuutta jo kerrakseen. Tyttö poistuu nyt, mutta palaa nopeammin kuin uskottekaan.

Ei kommentteja: